شناسهٔ خبر: 66540737 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت به بهانه نمایشگاه کتاب تهران

سازمان جهاد دانشگاهی تهران به‌مناسبت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت، ۳۵ جایزه ویژه برای مطالعه دانشجویان و عموم در نظر گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «داستان رویان»، نوشته محمدعلی زمانیان را برای مسابقه مجازی هشت‌بهشت و مطالعه دانشجویان و علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی انتخاب کرده است.

کتاب «داستان رویان» روایتی از فعالیت‌های مرحوم سعید کاظمی آشتیانی در راه تأسیس، تثبیت و پیشرفت پژوهشگاه رویان و خاطرات منتشرنشده‌ای از روند شکل‌گیری پژوهشگاهی است که برای نخستین‌بار در ایران، موفق به درمان ناباروری، سلول‌درمانی و شبیه‌سازی شد.

آزمون این مسابقه روز دوشنبه، سی‌ویکم اردیبهشت به‌صورت آنلاین (برخط) از ساعت ۹:۰۰ تا ۰۰:۰۰ و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتاب‌خوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت به بهانه نمایشگاه کتاب تهران

علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتاب‌خوانی دانشجویان ایران برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقه اقدام کنند.

جوایز این دوره از مسابقه به شرح زیر است:

۱ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی

۴ جایزه ۵۰ میلیون ریالی

۳۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی

علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی و دانشجویان می‌توانند در کانال ایتای مسابقات کتاب‌خوانی هشت‌بهشت به شناسه FJUTBookRC@ عضو شوند.

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این مسابقه را با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، پژوهشگاه رویان، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ، خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌کند.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

نظر شما