شناسهٔ خبر: 66537023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خدمت رسانی ۴۶ میلیارد تومانی داوطلبان هلال‌احمر مازندران

دبیر ستاد گرامیداشت هفته هلال در مازندران از خدمت رسانی ۴۶ میلیارد تومانی داوطلبان هلال‌احمر مازندران در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معین مهدی لموکی معاون امور داوطلبان هلال‌احمر مازندران با تبریک هفته هلال، ارزش خدمات ارائه شده از سوی داوطلبان هلال‌احمر مازندران را ۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این خدمات با اجرای ۳۴۵۵ دفعه برنامه نظیر طرح هلال رحمت، نیابت، حمایت ماندگار، برپایی چادرسلامت، اعزام کاروان سلامت، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، فعالیت‌های داوطلبانه در مناطق کم برخوردار، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مددجویان، خدمات بانک امانات پزشکی، اهدای خون، لجستیک داوطلبی و پشتیبانی از طرح‌های معاونت جوانان و امداد ونجات محقق شده است.

او افزود: ارائه مساعدت ۷۳ میلیارد ریالی دارویی و درمانی به ۳۱۱۷ نفر از مددجویان، تهیه و توزیع ۲۷۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی و اهدای دو میلیون سی سی خون را از دیگر خدمات داوطلبان هلال‌احمر مازندران درسال گذشته برشمرد.

لموکی گفت: نقش آفرینی و مشارکت داوطلبان هرگز نباید در کمک‌های نقدی و غیرنقدی تعریف شود بلکه نگاه نرم افزارانه و ترویج فرهنگ داوطلبی با هدف الگوسازی و مشارکت بیشتر و تعهد آحاد جامعه به پذیرش نقش‌های محتلف اجتماعی باید محور برنامه‌های ما برای استفاده بهینه از ظرفیت عظیم داوطلبان باشد.

نظر شما