شناسهٔ خبر: 66522523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ثبت‌نام بیش از ۲۷۲ هزار شهروند سیستان و بلوچستانی در طرح نهضت ملی مسکن

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۶ هزار و۱۲۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی و شهری این استان در حال ساخت است که ۳۹ هزار و ۴۷۵ واحد در مرحله اتمام فونداسیون، ۲۸ هزار و ۵۶۴ واحد به مرحله اسکلت و سقف، ۲۲ هزار و ۹۵واحد به مرحله سفت کاری و ۱۸ هزار و ۳۳۱ واحد نیز به مرحله نازک کاری رسیده است.

صاحب‌خبر -

عطاء اله اکبری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای مسکن استان افزود: پیشرفت ۵۰ درصدی طرح های نهضت ملی مسکن در این استان، اشتغال ۴۸ هزار و ۲۷۱ نفر را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه ۲۷۲ هزار و ۷۵۰ نفر از شهروندان سراسر سیستان و بلوچستان برای خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کردند، افزود: تاکنون از مجموع نام نویسی کنندگان صلاحیت ۴۹ هزار و ۲۴۴ نفر برای انجام فرآیند اداری ساخت خانه در قالب نهضت ملی مسکن تایید شده است.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان افزایش تولید مسکن را از مولفه‌های مهم تحقق شعار سال، یعنی جهش تولید با مشارکت مردم دانست و تصریح کرد: با توجه به آثار مثبت اجتماعی واحدهای ویلایی، تاکنون زمین برای ساخت ۱۹ هزار و ۵۳۵ واحد ویلایی در استان به متقاضیان واگذار شده است.

انتهای پیام

نظر شما