شناسهٔ خبر: 66520578 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

رئیس مرکز اسلامی گلستان تأکید کرد:

ضرورت برنامه ریزی در برابر جنگ ترکیبی دشمن

رئیس مرکز اسلامی استان گلستان، گفت: دشمن در یک جنگ ترکیبی درصدد ضربه به کشور در زمینه های مختلف است و باید برای مقابله با توطئه ها برنامه ریزی کنیم.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» در نشست بصیرتی بررسی تأثیرات و پیامدهای عملیات غرورآفرین وعده صادق در جمع مبلغین تبلیغی اهل سنت گلستان در گنبدکاووس اظهار کرد: در حال حاضر دشمنان اسلام سعی می‌ کنند با جنگ نرم جوانان امت اسلامی ایران را از اسلام زده و منحرف کنند.
 
به گفته وی؛ وظیفه مبلغین تقریبی و علمای اهل سنت این است که نباید اجازه این کار به دشمنان بدهند و باید با دشمن شناسی و آگاهی از طرح و برنامه های دشمن، جامعه و خصوصا جوانان را به سمت دین و قرآن هدایت کنند.
 
رئیس مرکز اسلامی استان گلستان با عنوان اینکه عالمان و مبلغان تقریبی در برابر جنگ نرم دشمن هوشیار و آگاه باشند، تصریح کرد: برنامه ها و اقدامات مرکز اسلامی گلستان در راستای محورهای، «توانمند سازی و فن بیان»، «موضوع فرق و مذاهب»، «وحدت و تقریب جهان اسلام»، «آشنایی با تاریخ معاصر و منظومه فکری امامین انقلاب»، «جغرافیا و ظرفیت های جهان اسلام»، «دشمن شناسی و طرح و برنامه های دشمن» و «موضوع قدس و فلسطین» متمرکز شده است.
 
حجت الاسلام دیلم خاطر نشان کرد: در حال حاضر مسئله قدس و فلسطین، موضوع اصلی جهان اسلام است.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما