شناسهٔ خبر: 66518840 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

با همراهی مردم می توانیم جلوی بی حجابی را بگیریم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید جلوی بی حجابی گرفته شود و ما با همراهی مردم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، سردار احمدرضا رادان شامگاه دوشنبه ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان که جمعی از بزرگان و سران عشایر استان در این دیدار حضور داشتند، اظهار کرد: پس از دفاع مقدس شروع هجمه جدیدی علیه ایران اسلامی انجام شد و دشمن در این هجمه با برنامه قصد ایجاد استحاله فرهنگی و جنگ نرم در کشور را دارد.

وی با یادآوری اینکه دشمن در این هجمه فرهنگ ما را نشانه گرفته که ترویج بی حجابی یکی از این هجمه‌ها است، اضافه کرد: در همه موضوع‌های اجتماعی باید و نبایدها وجود دارد و مساله حجاب و عفاف هم یکی از این موضوعات است که باید به آن عمل شود و ما انتظار داریم که مردم و همه دستگاه‌ها با ما همکاری کنند.

سردار رادان در ادامه اجرای طرح «نور» را برای مقابله با ترویج بی‌حجابی دشمن بسیار اثرگذار دانست و گفت: اجرای این طرح ادامه خواهد داشت.

فرمانده کل انتظامی کشور، رعایت حجاب را یک قانون برشمرد افزود: باید جلوی بی حجابی گرفته شود و ما با همراهی مردم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

انجام طرح «نور» با مشارکت مردم

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این نشست گفت: اجرای طرح نور با همت خواهران و برادران فراجا انجام می‌گیرد و ما سپاسگزار اجرای این طرح هستیم.

حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد افزود: اجرای طرح نور آثار و برکاتی داشته است و باید مردم در صحنه باشند و این طرح ادامه یابد.

وی تاکید کرد: هدف دشمن ترویج بی حجابی است و باید با این هدف شوم مقابله کرد.

نظر شما