شناسهٔ خبر: 66514620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

مدیرعامل آبفای استان زنجان:

اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی "فراگیری نخستین واژه آب" به میزبانی زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: آیین اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی فراگیری نخستین واژه (آب) امسال به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
علی‌محمد نادرخانی در رابطه با این جشنواره اظهار کرد: این مراسم هفته نخست خردادماه ۱۴۰۳ در آستانه هفته صرفه‌جویی و همزمان با شروع فصل گرم با حضور دانش آموزان و معلمان برگزیده پایه اول ابتدایی سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) پیرو هماهنگی آبفای کشور با وزارت آموزش و پرورش همه‌ساله برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی و همزمان با یادگیری اولین حروف الف و ب (آب) برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان ضمن بیان اهمیت آموزش مفاهیم صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب علی الخصوص در مقاطع پایه خاطرنشان کرد: آموزش این مفاهیم در پایه اول باعث ماندگاری دائم و تاثیرگذاری بیشتر بر دانش آموزان خواهد بود.

نادرخانی گفت: در جشن‌های نخستین واژه (آب) که در مدارس کشور برای دانش آموزان اجرا می شود علاوه بر آموزش های متداول توسط کارشناسان خبره، از برگزاری نمایش های هنری، موزیکال، مسابقه و بازی نیز برای انتقال مفاهیم به دانش آموزان بهره برداری می شود.

وی یادآور شد: در سال تحصیلی جدید جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در تمامی مراکز شهرستانهای استان زنجان برای دانش آموزان مقطع اول ابتدایی برگزار شد.

این مسئول یادآورشد: اهدای بسته های آموزشی و فرهنگی مرتبط با آب به دانش آموزان نیز از دیگر اقدامات انجام شده در جشن های فراگیری نخستین واژه آب در استان زنجان بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما