شناسهٔ خبر: 66513155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری ۲ متهم به ۳۰ فقره موبایل قاپی در مشهد

با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی مشهد، ۲ متهم به ۳۰ فقره موبایل قاپی در مشهد، شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -
دستگیری ۲ متهم به ۳۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش موبایل قاپی‌های سریالی از شهروندان در محدوده جنوب شهر مشهد، کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
سردار احمد نگهبان افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد سارقان به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش با سر و صورت پوشیده و پرسه زنی در محل‌های شلوغ مانند ایستگاه‌های اتوبوس، طعمه‌های خود را شناسایی و در فرصتی مناسب اقدام به قاپ زنی و در صورت مقاومت مالباخته، با تهدید چاقو تلفن همراه وی را زورگیری می‌کردند.
 
وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی با آنالیز دقیق تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته، یکی از متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در مخفیگاهش واقع در بولوار دوم طبرسی، در حالی که قصد فرار داشت با قانون به کارگیری سلاح، دستگیر کردند.
 
این مقام اتظامی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم سه دستگاه تلفن همراه مسروقه و موتورسیکلتی که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌شد، را کشف کردند.
 
سردار نگهبان گفت: متهم ۲۶ ساله که دارای سوابق متعدد کیفری به جرم سرقت است، پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با تصاویر به دست آمده از او و همدستش در صحنه‌های سرقت، به ۳۰ فقره موبایل قاپی در سطح شهر مشهد با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.
 
او با اشاره به دستگیری همدست متهم، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی و دستگیری افراد مالخر ادامه دارد.

نظر شما