شناسهٔ خبر: 66511941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام تبریک سپاه ثارالله به مناسبت هفته بسیج سازندگی

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته بسیج سازندگی پیام تبریک صادر کردند

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته بسیج سازندگی پیام تبریک صادر کردند


١٧ اردیبهشت ١٣٧٩ تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و  مهم کشور است.
رهبر فرزانه انقلاب در خصوص بسیج سازندگی می فرمایند: اين كارِ اردوهاى هجرت و حركت عظيم بسيج سازندگى يكى از بركاتش خدمت‌رسانى است كه ميليونها نفر از اين خدمت شما به صورت مستقيم بهره‌مند مي شوند.
از زمان تاسیس بسیج سازندگی ،این نهاد توانسته حرکت های جهادی و محرومیت زدایی را در نقاط مختلف کشور انجام دهد که آثار این اقدامات ماندگار در عرصه های مختلف منشأ تحولات ارزشمند و رضایت مردم شده است
کرمان، سرزمینی که در دل خود، داستان‌های بی‌شماری از مقاومت و شجاعت را جای داده است. این شهر، پایتخت مقاومت جهان اسلام است و گواهی بر این است که مردمانش همواره با دستانی پرتوان و قلب‌هایی مملو از شور و شجاعت، در برابر سختی‌ها ایستاده‌اند.
در کوچه‌پس‌کوچه‌های کرمان، هر سنگ و خشت، قصه‌ای از دلاورمردی‌ها و از خودگذشتگی‌های بزرگان این دیار را بازگو می‌کند.
کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام  تنها یک نام نیست، بلکه یک هویت است؛ هویتی که در آن،  عشق به وطن و اراده برای ساختن ایرانی آباد و آزاد، با هر نفس و هر قدم شما نسل مجاهد شهید سلیمانی ، زنده و جاری است.
گروه‌های جهادی تخصصی در مناطق محروم و صعب العبور  به انجام فعالیت‌هایی از قبیل برگزاری برنامه‌های فرهنگی ، اعتقادی ، تربیتی ، مشاوره ، اشتغال ،عمرانی ،اهدا بسته‌های معیشتی،پزشکی،جهیزیه و...... به خانواده‌های بی بضاعت اقدام نموده و استمرار فعالیتهایشان گامی بلند در این راستا را برداشته است.
خدمات بی منت و مجاهدت های بی ادعا و عاشقانه جهادگران در سایه ولایت، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) قدرتی سرمد و لایزال می‌آفریند که، چون سیلی خروشان هر سدی را می‌شکند و هر مقصودی را دست یافتنی می‌سازد؛ این مهم، موهبتی است الهی که قدردانی آن را در توان هیچ دست کریمی جز آستان حضرت حق نیست.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان بر کف گروه‌های جهادی، فرا رسیدن هفته   بسیج سازندگی را به یکایک جهادگران عرصه سازندگی کشور بخصوص جهادگران دیار حاج قاسم تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

علی عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

نظر شما