شناسهٔ خبر: 66735016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان:

افزایش فعالیت‌های کانون پرورش فکری در هرمزگان ضروری است

هرمزگان - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: افزایش فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هرمزگان ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، محمد مرودی در دیدار با امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع و قائم مقام مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور، ضمن قدردانی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری هرمزگان در خدمت رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان استان حمایت همه جانبه خود را اعلام کرد و گفت: با توجه به اهمیت فعالیت برای کودکان و نوجوانان، گسترش خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان ضروری است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با تاکید بر اهتمام استاندار در زمینه آموزش و پرورش گفت: آموزش کودکان و نوجوانان با مهارت‌های ارتباطی، اجتماعی و سبک زندگی از طریق روش‌های اثربخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت است.

مرودی تاکید کرد: باید شوراها و دهیاران روستاهای استان در راستای بهره‌مندی از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه خود ورود کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع و قائم مقام مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور نیز در این دیدار گفت: از اولویت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز محوری، نوجوان‌محوری و مخاطب‌محوری است که تا کنون طرح ها و برنامه‌هایی برای این سه محور مهم برنامه‌ریزی شده است تا کودکان و نوجوانان بتوانند از فعالیت‌های شادی بخش و انگیزه بخش برخوردار باشند.

امین کمالوندی با اشاره به فعالیت ۱۱۰۰ مرکز ثابت و سیار کانون در سراسر کشور، عنوان کرد: سهم استان بزرگ هرمزگان از این تعداد، فقط ۱۶ مرکز است که این تعداد برای استان پهناوری چون هرمزگان بسیار اندک است.

وی با اذعان بر تراکم جمعیت روستایی و شهرستانی در استان هرمزگان به ضرورت حضور کانون پرورش فکری در شهر بندرعباس منطقه پیامبراعظم و شهرستان های فاقد مرکز چون پارسیان، بشاگرد رودان تاکید کرد.

نظر شما