شناسهٔ خبر: 66507301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت اردستان:

سوم خرداد روز مقاومت ملت ایران، یادآور آزادی خرمشهر است

سرهنگ صنعتکار گفت: سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر یادآور شجاعت و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام، ایثار شهیدان، و پایداری ملت ایران در برابر دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «روح‌الله صنعتکار» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان در یازدهمین نشست کنگره شهدای اردستان، اظهار داشت: یادواره شهدای آزاد سازی خرمشهر امسال در پارک شهدای گمنام شهرداری اردستان با حضور اقشار مختلف به ویژه جوانان و نو جوانان برگزار می شود و از شجاعت و شهامت فرماندهان و رزمندگان اسلام تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: از خود گذشتگی و خداباوری رزمندگان و خلوص امام شهیدان خمینی‌کبیر(ره) که فرمودند خرمشهر باید آزاد شود،زمینه ساز آزادی خرمشهر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد:در این روز مردم مقاوم و خداجوی ایران به‌ویژه مردم شهید پرور شهرستان اردستان حماسه آزادسازی خرمشهر را پس از یک سال و نیم اشغالگری و جنایت‌ آفرینی ارتش بعثی صدام کافر و متحدان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آن در سال ۱۳۶۱ درعملیات غرورآفرین و حیرت‌انگیز بیت‌المقدس رقم زدند.

سرهنگ صنعتکار اظهار داشت: این پیروزی از دستاوردهای راهبردی و تعیین‌کننده دفاع مقدس بود که معادلات جنگ را برهم زد و بامقاومت آگاهانه و مومنانه رزمندگان اسلام و با اتکا به قرآن و پیروی از منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی حاصل شد.

انتهای پیام/

نظر شما