شناسهٔ خبر: 66506742 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ اوسمار و شاگردانش به دنبال لغزش استقلال

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم با تک گل شهاب زاهدی با نتیجه یک بر صفر به سود قرمزها به پایان رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس هم‌اکنون با ۵۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. شاگردان اوسمار ویرا هفته گذشته با توجه به تساوی بدون گل استقلال تهران برابر تراکتور این فرصت را داشتند تا با شکست سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی، صدرنشین شوند اما قرمزها فرصت پیش آمده را از دست دادند و حالا باید باز هم منتظر لغزش رقیب دیرینه خود باشند. قرمزها در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر در ۴ بازی موفق به شکست حریفان شدند و با آمادگی جالب توجهی برابر ببرهای مازندران قرار خواهند گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ اوسمار و شاگردانش به دنبال لغزش استقلال

این تیم در این بازی حساس امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت و یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی را مدت‌هاست به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. خبر نگران کننده برای شیردال‌ها این است که آنها بعد از حضور اوسمار به عنوان سرمربی این تیم در دو بازی برابر حریفان شکست خوردند که در این بازی‌ها عالیشاه کاپیتان این تیم غایب بوده است.

در آن سو نساجی با حضور ساکت الهامی جان دوباره‌ای گرفته و در دو بازی اخیر خود برابر حریفان موفق شده زمین را با برتری ترک کند. نساجی هم‌اکنون با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد هرچند هنوز خطر سقوط این تیم ریشه‌دار مازندرانی را تهدید می‌کند و این تیم در این بازی خانگی محکوم به شکست شاگردان اوسمار است. نساجی ۴ بار در ورزشگاه شهید وطنی میزبان پرسپولیس بوده که در ۳ بازی برابر این تیم به تساوی رسیده و در یک بازی برابر قرمزها شکست خورده است. این تیم در این ۴ بازی ۳ گل زده و ۷ گل خورده است.

اوسمار در این بازی علیرضا بیرانوند را در قفس توری سرخ‌پوشان قرار خواهد داد و محمدحسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاعی قرار خواهد گرفت. دانیال اسماعیلی‌فر بعد از یک جلسه محرومیت در این بازی در سمت راست خط دفاعی قرار می‌گیرد و عبدالکریم حسن نیز در سمت چپ به میدان خواهد رفت. مسعود ریگی در پست شش قرار خواهد گرفت و سروش رفیعی مثل همیشه طراح حملات پرسپولیس در این دیدار خواهد بود. وحید امیری در این بازی جانشین امید عالیشاه خواهد شد و مهدی ترابی و اوستون اورنوف نیز دو بال سمت راست و چپ پرسپولیس خواهند بود. عیسی آل‌کثیر نیز طراح حملات قرمزها در این دیدار خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی مازندران:

علیرضا بیرانوند - محمدحسین کنعانی زادگان - گئورگی گولسیانی - دانیال اسماعیلی‌فر - عبدالکریم حسن - مسعود ریگی - سروش رفیعی - وحید امیری- مهدی ترابی - اوستون اورنوف - عیسی آل‌کثیر

نظر شما