شناسهٔ خبر: 66500876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار غیاثی تاکیدکرد:

شهید مطهری، الگویی برای تمام عصرها و نسل هاست

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان این که بستر خانواده یکی از بسترهای شکل دهنده شخصیت شهید مطهری است، گفت: این شهید والامقام، الگویی برای تمام عصرها و نسل ها است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم تجلیل از معلمان که امشب ۱۶ اردیبهشت‌ماه به میزبانی سپاه امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین نعمت‌هایی که خدا به مردم ما داده است، رزق خدمت مخلصانه و صادقانه در حاکمیت الهی است. فرمانده سپاه امام رضا (ع) اظهار داشت: نعمت ولایت دیگر نعمت الهی است که امروز داریم و اگر امنیت و اقتداری داریم به طوری که دشمن جرأت نگاه چپ به این مرز و بوم را ندارد از این نعمت است.فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: اگر امروز انرژی هسته‌ای داریم و در تحریم‌ها نشکستیم نیز به دلیل همین نعمت ولایت است.سردار غیاثی تاکید کرد: طوفان الاقصی و وعده صادق دو عملیاتی است که در مدت کوتاه انجام شد و هیمنه رژیم صهیونیستی را ریخت و انشاالله زودتر از موعد ۲۵ ساله  وعده رهبر انقلاب، عمر رژیم صهیونیستی به پایان می‌رسد.سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ادامه این برنامه گفت: شهید مطهری الگویی برای تمام عصرها و نسل ها است. بستر خانواده یکی از بسترهای شکل دهنده شخصیت این شهید والا مقام است و نیاز به توجه ویژه در عصر حاضر داردسردار غیاثی درباره اساتیدی که شخصیت شهید مطهری را شکل دادند اظهار داشت: شهید مطهری از آیت‌الله بروجردی که سرآمد فقه، امام خمینی که سرآمد شجاعت، میرزا علی آقا شیرازی سرآمد تفسیر نهج البلاغه و علامه طباطبایی که کتاب‌های شهید مطهری ریشه در اندیشه‌های ایشان دارد درس گرفت و به این چهره برجسته تبدیل شد.فرمانده سپاه امام رضا (ع) درباره جایگاه شهید مطهری بیان کرد: رهبر انقلاب می‌فرمایند آثار شهید مطهری مبانی فکری نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد.
سردار غیاثی در پایان گفت: شهید مطهری، انسان روز را به خوبی شناخت و در کتاب ۱۰ گفتار آن را به تحلیل درآورد. همچنین او نسبت به غرب و فلسفه غرب احاطه داشت ولی هیچگاه تحت تاثیر آن قرار نگرفت و همیشه در مسیر اسلام بود.

نظر شما