شناسهٔ خبر: 66487128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

موج گسترده بارش‌های بهاری در همدان از فردا

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی از فردا (دوشنبه) در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

محمدحسن باقری شکیب روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رگبار موقت باران، احتمال رعد و برق در برخی از مناطق استان به ویژه در مناطق کوهستانی طی ۲۴ ساعت آینده برای استان همدان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش های گسترده تری را در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین بارش گزارش شده در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به ایستگاه موسی آباد اسدآباد با هفت میلیمتر است و در ایستگاه فرودگاه همدان بارشی ثبت نشده و در ایستگاه داخل شهر همدان نیز هشت دهم میلیمتر بارش به ثبت رسیده است.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده هوا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و وزش باد برای روز چهارشنبه در برخی از نقاط استان پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین سرعت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته با ۵۳ کیلومتر بر ساعت از فامنین گزارش شده و در همدان سرعت وزش باد به ۳۶ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

باقری شکیب ادامه داد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

وی خاطر نشان کرد: بیشینه دما طی ۲۴ ساعت گذشته از نهاوند با ۱۹ درجه و کمینه از گل تپه با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

باقری شکیب افزود: دمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۷ و ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

نظر شما