شناسهٔ خبر: 66485363 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تاکنون ۴۷۷ هزار خانوار در استان، ۲۷ هزار میلیارد ریال از طریق کالابرگ الکترونیکی خرید کردند.

صاحب‌خبر -

فرزاد پیشکاری روز شنبه در بازدید از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در سنندج اظهار کرد: مردم استان در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی یک میلیون و ۶۵۰ هزار تراکنش خرید انجام داده اند که ۱۷ هزار میلیارد ریال نقدی و ۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبار یارانه‌ای بوده است.

وی ادامه داد: در مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های اول تا هفتم جامعه به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی  شارژ شده است.

پیشکاری یاد آور: افراد بهره‌مند از این یارانه تشویقی می‌توانند تا ۱۸ اردیبهشت اعتبار آن را هزینه کنند و ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تاکید کرد: خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود، اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد.

وی از مردم خواست برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به تفکیک صنفی صورت گرفته افزود: ضرورتی ندارد که مردم حتما ۱۱ قلم کالا را با هم خریداری کنند تا از اعتبار کالابرگ بهره‌مند شوند، بلکه هر قلم را می‌توانند جداگانه خریداری و در هر بار خرید از مقدار تخفیف آن استفاده کنند.

نظر شما