شناسهٔ خبر: 66484497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در جاده‌های قزوین امدادرسانی کرد

قزوین - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین از امدادرسانی به ۴۰ حادثه دیده طی ۴۸ ساعت گذشته بر اثر وقوع چندین تصادف در آزادراه‌های این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

ناصر صبوری غیاثوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: برخورد چهار دستگاه خودروی سواری و باری سبک شامل پژو پارس، نیسان، پژو ۲۰۷ و پراید در کیلومتر ۴۵ آزادراه قزوین - البرز به برجای ماندن ۱۰ حادثه دیده منجر شد.

وی اضافه کرد: در حادثه دیگری که در همین آزادراه به وقوع پیوست، برخورد زنجیره‌ای سه دستگاه خودرو سواری و باری شامل تریلی، نیسان و سمند ۶ نفر مصدوم شدند که امدادگران برای کمک به مصدومان به صحنه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند در ادامه به واژگونی خودرو نیسان در کیلومتر ۴۲ آزاد راه قزوین - البرز با ۲ مصدوم اشاره کرد و گفت: پس از ارزیابی و رهاسازی مصدومین و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ۲ مصدوم حادثه توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گفته این مسوول، امدادرسانی به حادثه واژگونی خودرو پژو ۲۰۷ در آزاد راه قزوین - تهران با ۲ مصدوم و همچنین برخورد زنجیره‌ای پنج دستگاه خودرو شامل پراید، پژو پارس، پژو ۲۰۷، پژو ۴۰۵ و پراید در کیلومتر ۲۸ آزاد راه قزوین - تهران با ۲۰ حادثه دیده از دیگر اقدامات امدادگران جمعیت هلال احمر قزوین بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین خاطرنشان کرد: تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه در امدادرسانی به این حوادث نقش محوری برعهده داشته و علاوه بر این نیروهای امداد و نجات به صورت شبانه روزی در آزادراه‌های استان به صورت آماده باش قرار داشتند.

نظر شما