شناسهٔ خبر: 66484233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست بوشهر اهدا شد

بوشهر- ایرنا- رییس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این شرکت همسو با مسئولیت‌های اجتماعی ۵ هزار اصله نهال حرا در راستای توجه ویژه به حفظ محیط زیست پیرامونی و گسترش جنگل‌های حرا به محیط زیست استان بوشهر اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا " محمد مسعودنیا " روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به کاشت درخت حرا در سواحل مناطق پیرامونی داشته و در این مسیر گام‌های مهمی برداشته است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی افزون بر اهدای نهال و کاشت درخت ،نسبت به پاکسازی سواحل مناطق پیرامونی برای حفظ محیط زیست نیز اهتمام دارد.

رییس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: پارسال ۷۰ عملیات پاکسازی سواحل با تلاش و اقدامات شاخص متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه و با مشارکت پیمانکاران ، جوامع محلی و سمن های فعال در منطقه به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: پارسال ۶ هزار اصله نهال در گونه‌های مختلف بومی و سازگار با منطقه در طبیعت شهرستان های همجوار با همکاری پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی کاشته شد.


مسعود نیا ادامه داد: یکی از موارد مهم در حوزه توجه به هوای پاک، اختصاص بیش از ۱۵ هکتار از زمین‌های اطراف شهرستان کنگان ( بی‌بی حبش) به پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی جهت احداث فضای سبز و پارک کوهستانی است که این مهم گامی بزرگ در جهت توجه به مسئولیت‌های اجتماعی مناطق پیرامونی است.

نظر شما