شناسهٔ خبر: 67223632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد انتخاباتی پزشکیان در خراسان جنوبی فعال شد

بیرجند - ایرنا - ستاد انتخاباتی "مسعود پزشکیان" نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در خراسان جنوبی فعال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، ستاد مرکزی پزشکیان شامگاه یکشنبه با حضور شماری از هواداران و اعضای ستاد انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری در شهر بیرجند به طور رسمی افتتاح شد.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در خراسان جنوبی در این مراسم گفت: امیدواریم با انتخاب درست، زمینه پیشرفت کشور و جایگاه در خور شان ملت ایران روز به روز فراهم شود.

احمد حاجی‌زاده که سه روز قبل به این سمت منصوب شد، افزود: افرادی ناامید بودند و در بسیاری از انتخابات به دلایل مختلف شرکت نمی‌کردند یا بی تفاوت بودند که اکنون مقداری امیدوار شده‌اند.

ستاد انتخاباتی پزشکیان در خراسان جنوبی فعال شد

وی با بیان اینکه خیزش عمومی به خصوص بین نخبگان جامعه دیده می‌شود گفت: امیدواریم با حضور اعضای ستاد و راضی کردن افراد برای حضور در صحنه انتخابات بتوانیم حماسه دیگری مانند حماسه دوم خرداد یا بهتر از آن را فراهم کنیم تا در تاریخ به عنوان یک نقطه عطف ثبت شود.

رئیس ستاد مرکزی پزشکیان در خراسان جنوبی عنوان کرد: رقیب اصلی ما قشری است که ناامید بوده و حاضر به شرکت در انتخابات نیست، اگر بتوانیم این افراد را به نحوی امیدوار کرده و پای صندوق رای بیاوریم بدون شک موفق خواهیم شد.

وی گفت: در این صورت مسیر و حرکت مملکت به سمت پیشرفت خواهد رفت البته متقاعد کردن جامعه به خصوص جوانان برای حضور در انتخابات سخت است اما باید اهمیت حضور در انتخابات و پیشرفت جامعه تبیین و روشنگری شود.

ستاد انتخاباتی پزشکیان در خراسان جنوبی فعال شد

حاجی‌زاده افزود: برای موفقیت باید همه با هم تلاش کنیم لذا آماده پذیرش هرگونه حمایتی توسط هواداران و اعضای ستاد هستیم، از ظرفیت فضای مجازی هم باید به نحو احسن استفاده شود تا شاهد خیزش و جنبش برای شرکت در انتخابات باشیم.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

پیش از این ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف، دیگر نامزدهای ریاست جمهوری در خراسان جنوبی به طور رسمی افتتاح شد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما