شناسهٔ خبر: 66481048 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حمله تروریستی در هند ۶ کشته و زخمی برجای گذاشت

حمله تروریستی به دو ماشین حامل نیرو‌های هوایی ارتش هند در شهر پونچ این کشور، یک کشته و ۵ زخمی برجای گذاشته است. حمله تروریستی به دو ماشین حامل نیرو‌های هوایی ارتش هند در شهر پونچ این کشور، یک کشته و ۵ زخمی برجای گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، حمله تروریستی به دو ماشین حامل نیرو‌های هوایی ارتش هند در شهر پونچ این کشور، یک کشته و ۵ زخمی برجای گذاشته است.

طبق گزارش خبرگزاری هندوستان تایمز، روز شنبه در پی تیراندازی تروریست‌ها به خودرو‌های امنیتی حامل نیرو‌های هوایی ارتش هند در شهر پونچ این کشور، یک سرباز کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

به گفته مقامات، تیراندازی از روستای سنایی سورانکوته گزارش شده است و نیرو‌های کمکی ارتش و پلیس به منطقه اعزام شده اند. درگیری مسلحانه بین تروریست‌های مظنون و نیرو‌های امنیتی در نزدیکی یک دبیرستان دولتی در گورسی موری از بخش مدات در پونچ رخ داد.

نیروی هوایی هند در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک کاروان از خودرو‌های نیروی هوایی هند در منطقه پونچ جی اند کی در نزدیکی شاهسیتر مورد حمله ستیزه جویانه تروریست‌ها قرار گرفت. در حال حاضر عملیات محاصره و جستجو در منطقه توسط واحد‌های نظامی محلی در حال انجام است. کاروان ایمن شده و تحقیقات بیشتری در جریان است.

همچنین به گفته مقامات محلی، تروریست‌ها به کلاشینکف مجهز بودند و خودروی جلویی کاروان آماج تیراندازی مستقیم آنها قرار گرفته است و احتمالا تروریست‌ها به جنگل‌های منطقه فرار کرده باشند.

براساس گزارش منابع محلی، یگان محلی تفنگ رشتیا عملیات محاصره و جستجو را در منطقه آغاز کرده است. ایمن سازی خودرو‌ها در داخل پایگاه هوایی در منطقه جنرال نزدیک شاهسیتر انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما