شناسهٔ خبر: 67224036 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اذعان به ناتوانی اسرائیل برای نابودی گردان‌های القسام

ایرنا

رسانه‌های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب اعتراف کردند که ارتش این رژیم برای نابودی گردان‌های القسام در رفح ناتوان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که کابینه این رژیم تصویب کرد که عملیات نظامی زمینی به جای رفح در محور فیلادلفیا متمرکز شود.

بر اساس این گزارش، هنوز نیروهای مقاومت در حال جنگ در نوار غزه هستند که می‌توانند به سربازان ارتش رژیم صهیونیستی آسیب برسانند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند که ارتش این رژیم در نابودی گردان‌های القسام در رفح ناتوان است و ممکن است بدون دستیابی به این امر، به عملیات نظامی خود در این منطقه پایان دهد.

در همین رابطه یک افسر رژیم صهیونیستی که نامش ذکر نشده در گفت وگو با رسانه‌های این رژیم گفته است که نیروهای ارتش روی پشت بام‌ها، نزدیک پنجره‌ها و داخل خانه‌ها در غزه همچون اردک در تیررس مبارزان فلسطینی هستند.

پیش تر احمد الطیبی نماینده عرب کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در سخنانی اذعان کرده بود که ارتش رژیم صهیونیستی در باتلاق نوار غزه فرو رفته و غرق شده است.

جنگ علیه غزه که وارد دویست و پنجاه و چهارمین روز شده به مهمترین عامل تشدید تنش بین سران رژیم اشغالگر تبدیل شده است و در حالی که بنیامین نتانیاهو و متحدانش خواهان تداوم جنگ هستند، مخالفان آنها بر برقراری آتش‌بس و آزادی اسرای صهیونیست تاکید دارند.

بسیاری از کارشناسان، هدف نتانیاهو از اصرار بر تداوم جنگ را حفظ حیات سیاسی و فرار از تعقیب قضایی می‌دانند.

نظر شما