شناسهٔ خبر: 66478119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم

بهشهر- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نیازمند جهاد تعلیم و تربیت امام صادق (ع) در حوزه های علمیه هستیم و باید با بصیرت وارد میدان شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور بعدازظهر شنبه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در دومین‌کنگره ملی شهدای مازندران و یادواره ۴۰۰ شهید روحانی استان با محوریت آیت الله شهید هاشمی نژاد در مصلای آیت الله جباری (ره) بهشهر اظهار کرد: آنچه دفاع ما را مقدس کرد تکیه بر ارزش‌ها و معنویت و اصول انسانی است.

وی افزود: حوزه‌های علمیه با هوشیاری و بصیرت در میدان بیان و روشنگری و عمل و تبیین وارد کار باشد و با زبان و جان به میدان بیایند و از انقلاب و اسلام دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: یادواره شهدا و جلسات شهدا زنده کننده و کسب حیات است.

وی با اشاره به کشتار مردم بی دفاع غزه توسط رژیم غاصب یادآور شد: کنسولگری ما را مورد حمله قرار آمدند و سردار زاهدی و یارانش را به آرزوی شهادت رساندند و فکر نمی‌کردند که ما نه تنها قدرت و موشک داریم بلکه اراده زدن و بکارگیری این قدرت را داریم و از خاک جمهوری اسلامی مستقیم مراکز نظامی آنان را مورد حمله قرار دادیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: در این عملیات نه تنها بر رژیم غاصب بلکه بر استکبار پیروز شدیم.

وی افزود: با وجود نیروهای مسلح و رهبر شجاع و بصیر، حکیم و مسلط و فرمانده الهی که تمام فرماندهان امامت و رهبری را معجزه الهی می‌دانند، صفحه جدیدی در تاریخ رقم زده شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی اظهار کرد: در عرصه نظامی و امنیت دشمن غلطی نمی‌تواند بکند و در عرصه اقتصادی با همکاری دولت و مجلس شاهد شکوفایی خواهیم بود و امروز حوزه‌ها باید با روحیه جهادی وارد شوند و نگذاریم ارزش‌ها و الگوها و ذائقه تغییر کند و آگاهی‌ها به آگاهی دشمن‌محدود شود و تعلقات از جنس دنیا باشد.

امام جمعه بهشهر هم در سخنانی اظهار کرد: جامعه برای قرآنی بودن و زندگی کردن باید به علم رجوع کنیم و علم دین را مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام سیدعربعلی جباری افزود: تربیت شاگردان فراوان توسط امام صادق در توسعه تشیع مهم بود.

وی گفت: امام صادق در عصر خود از فرصتی که در اختیار داشت بهترین استفاده را کرد و تحول اساسی ایجاد کرد و ما هم باید با الگوبرداری از سیره و روش این امام‌همام، اثرگذار و تحول آفرین باشیم.

نظر شما