شناسهٔ خبر: 66471419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد

جشن بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان، جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکزاستان، سرگرد سعادت صالحی نیا مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و سرپرست، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد، جشن بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان در سخنانی ضمن تبریک هفته معلم و گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تشکر از مسئولین و میهمانان شرکت کننده در برنامه، به ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه پرداخت.

آقای توکل به ماهیت مهارت محوری دانشگاه اشاره نمود وگفت قطعا کمک به دانشگاه فنی و حرفه ای و حل مشکلات این دانشگاه کمک بزرگی به حل معضل اشتغال جامعه خواهد نمود.

سپس فرمانده سپاه فتح استان در سخنانی ضمن تبریک ایام هفته معلم وگرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری شهید عقیده و مکتب است. دنیای کنونی جمعی از اضداد می باشد، که همه در تقابل هم هستند، تا ان شاء الله با ظهور منجی عالم بشریت عدل و داد جهان را فرا گیرد.

فرمانده سپاه فتح استان افزود : اندیشه های الهی سفارش به اجتناب از غیبت، دروغ وتهمت می کنند و در مقابلِ اندیشه های الهی اندیشه شیطانی قرار دارد و شهید مطهری با اندیشه های شیطانی مبارزه نمودند و شهید مبارزه با این اندیشه ها بودند.

سردار خرم دل گریزی به تحرکات اخیر در دانشگاههای آمریکا زد و گفت امروزه به برکت خون شهدا وامام شهدا اندیشه های الهی و اسسلام ناب محمدی در دانشگاههای آمریکا در حال پیاده شدن می باشد.

فرمانده سپاه فتح استان از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی درخواست نمود تدبیری بیندیشند و هرکمکی از دستشان برمی آید به دانشگاه فنی و حرفه ای استان نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در سخنانی ضمن تبریک هفته معلم به زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت گفت : یکی از دلایل وجود مشکلات و معضلات در استان کهگیلویه و بویراحمد معضل بیکاری جوانان می باشد و با توجه به اینکه جنس دانشگاه فنی و حرفه ای با سایر دانشگاهها متفاوت می باشد و از نوع دانشگاهی که تربیت تکنیسین های ماهر را به عهده دارد است، در صورت حمایت از این دانشگاه کمک بسیار مهمی به معضل بیکاری این استان خواهد شد.

گفتنی است حضور بر سرقبر مطهر شهید گمنام واقع در آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، قرائت دکلمه در مورد مقام معلم و استاد و تجلیل از اساتید دانشگاه از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم اجرا شد.

گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمدگرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمدگرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمدگرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمدگرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمدگرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد

 

نظر شما