شناسهٔ خبر: 66469249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب گفت: پایگاه خیر ساز اورژانس و فوریت‌های پزشکی بکتاش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر روستا با بیان اینکه پایگاه خیر ساز اورژانس و فوریت‌های پزشکی بکتاش میاندوآب آماده افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این پایگاه با مشارکت خیرین و هماهنگی شورای خیرین سلامت میاندوآب در حال احداث بوده و هم اکنون از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب افزود: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات انجام‌گرفته، پایگاه خیر ساز اورژانس و فوریت‌های پزشکی بکتاش آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

وی گفت: احداث پایگاه خیر ساز اورژانس و فوریت‌های پزشکی بکتاش یکی از اهداف کوتاه‌مدت مدیریت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب است.

روستا تصریح کرد: در راستای توسعه اعتلای حوزه سلامت شهر بکتاش و بعد از ایجاد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب، پروژه احداث پایگاه خیر ساز اورژانس بکتاش با شتاب روزافزون در حال پیشرفت است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب با بیان اینکه پیش‌ازاین شاهد با افتتاح پایگاه‌های اورژانس خیر ساز للکلو، سوگلی تپه و ممدل در این شهرستان بوده‌ایم، اظهار کرد: پایگاه خیر ساز اورژانس و فوریت‌های پزشکی بکتاش چهارمین پایگاه اورژانس خیر ساز میاندوآب است.

افتتاح پایگاه خیر ساز اورژانس و فوریت‌های پزشکی بکتاش سبب می‌شود تا میاندوآب از این بابت در جمع برترین‌های کشور در احداث پایگاه‌های خیر ساز اورژانس کشور قرار بگیرد.

اخیراً نیز مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت و رئیس اداره خیرین سلامت استان از پایگاه خیر ساز اورژانس و فوریت‌های پزشکی بکتاش میاندوآب بازدید کردند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

در سال ۱۴۰۰ بر اساس مصوبه دولت دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از شهرستان میاندوآب به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

نظر شما