شناسهٔ خبر: 66468618 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

جلسه ستاد ساماندهی جوانان گچساران برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گچساران با حضور علیزاده معاون فرمانداری گچساران ، رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان ، اعضاء ستاد و دستگاه های مربوطه در فرمانداری گچساران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گچساران با حضور علیزاده معاون فرمانداری گچساران ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، اعضاء این ستاد و دستگاه های مربوطه در فرمانداری گچساران برگزار شد.
محمد راهی رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران در این نشست با اشاره به مصوبات جلسات قبل ، گفت : یکی از مهمترین مصوبه‌ها فراهم کردن شرایط مورد نیاز، جهت ازدواج آسان در یکی از سالن‌های ادارات با همکاری کلیه ادارات گچساران است.
راهی رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با اشاره به شروع هفته ازدواج از 19 خردادماه ، پیگیری اشکالات پرداخت وام ازدواج جوانان،تجلیل از زوج‌های جوان یا کارمندان تازه ازدواج کرده در ادارات را از جمله مهمترین برنامه ها به مناسبت هفته ازدواج عنوان کرد.
راهی تصریح کرد: برطرف کردن مشکلات ازدواج جوانان و جوانی جمعیت، پرداخت وام‌های ازدواج ، نیازمند تعامل و همکاری کلیه ادارات، نهادها و بانک‌ها است.

نظر شما