شناسهٔ خبر: 66468304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نشست بصیرتی با موضوع عملیات «وعده صادق» در ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد

نشست سیاسی بصیرتی ویژه پایوران ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام با هدف تبیین زوایای مختلف عملیات غرور آفرین «وعده صادق» برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام ستارزاده در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام ضمن تشریح عملیات وعده صادق گفت: حمله پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، به همه دنیا نشان داد که جبهه استکبار بعد از دو قرن ظلم و جنایت درحال فروپاشی سیاسی و اقتصادی است.

حجت‌الاسلام ستارزاده ادامه داد: پس از حملات موشکی ایران به رژیم صهیونسیتی، معادلات منطقه غرب آسیا و کل دنیا درحال تغییر است.
وی با توجه به حملات وحشیانه و کور رژیم غاصب اسرائیل افزود: آخرین برگ برنده جبهه استکبار برای حکمرانی در دنیا رژیم صهیونسیتی می باشد به همین دلیل به صورت وحشیانه مردم غزه را قتل عام میکند و در صورت از بین رفتن این رژیم، چنگال ظلم از عالم کوتاه می شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین علیه السلام خاطرنشان کرد: رویارویی جبهه حق و باطل فقط محدود به سرزمین های اشغالی نیست بلکه تقابل دو تفکر حق و باطل است و در صورت از بین رفتن اسرائیل، تفکر صهیونیسم از بین خواهد رفت.
حجت‌الاسلام ستارزاده ابراز داشت: با تدبیر فرمانده معظم کل قوا، جبهه حق امروز تبدیل به درخت تناوری شده است که یمن، عراق، سوریه و لبنان پیشتاز مبارزه با ظلم هستند.
وی به جنبش های دانشجویی نیز اشاره کرد و گفت: ده سال پیش، زمانی که امام خامنه ای مدظله العالی به جوانان اروپایی نامه نوشتند، برخی این اقدام را به تمسخر گرفتند ولی امروز نتیجه همان نامه را در دانشگاه های آمریکا مشاهده میکنیم.
انتهای پیام/

نظر شما