شناسهٔ خبر: 66468030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود

پردیس- ایرنا- فرماندار شهرستان پردیس گفت: سه شنبه بازار پردیس با توجه به مشکلات وتبعات آن تعطیل می شود.

صاحب‌خبر -

محسن قضاتلو در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر، روستا و بخش به خبرنگاران گفت: برپایی سه شنبه بازار در خیابان فروردین جنوبی مشکلاتی ایجاد کرده بود و محل جدید در محدوده فاز ۴ شهر، رضایت شهروندان را فراهم نکرد و این روز بازار تعطیل می شود.


وی ادامه داد: راه اندازی مدارس جدید با بهره گیری از ظرفیت خیران در شهر بومهن ضرورت دارد تا بتوانیم علاوه بر خلوت شدن کلاسهای درس ، سرانه آموزشی شهرستان را افزایش بدهیم.


فرماندار شهرستان پردیس گفت: رسیدگی به وضعیت حمل و نقل به ویژه در شهر بومهن و فازهای جدید ۱،۵، ۸، ۹ مسکن مهر در دستور کار قرار دارد.


قضاتلو افزود:پی گیری اجرای طرح جامع شهری و روستایی، و طرح هادی روستایی را در جلسات بنیاد مسکن، راه اندازی دکل صدا و سیما در دست اقدام است.


وی با اشاره به ضرورت ساماندهی اسناد مالکیتی قولنامه ای ، توضیح داد: ساماندهی اسناد قولنامه ای به ویژه در نواحی صنعتی خرمدشت، سیاهسنگ و شهر بومهن با رای دیوان بدوی و پی گیری عبدالله میرزایی شهردار بومهن در دست اقدام است تا پس از ساماندهی امکان صدور پروانه برای ساختمانها فراهم شود.


وی ادامه داد:اصلاح پهنه محیط زیست پس از ۱۰ سال در شهرهای سعید آباد و خسرو آباد جاجرود، راه اندازی نیروگاه برق در فاز ۸ پردیس ونصب ۱۳ آنتن تقویت تلفن همراه در دو ماه پایان سال گذشته برخی از اقدامات انجام شده است.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: اعضای شوراهای اسلامی در طی یکسال باقی مانده مجدانه تلاش کنند،زمان زیادی باقی نمانده ، تکمیل پروژه های نیمه تمام ، اجرای طرح های عمرانی ، ورزشی، فرهنگی انجام شود و از تکریم ارباب رجوع غافل نشوند.


شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما