شناسهٔ خبر: 66465315 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: نمایشگاه‌های خودرو خیابان‌های سرداران و محمد قاضی ۲ هفته مهلت دارند نسبت به انتقال واحد‌های خود به شهرک صنفی کاوه اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

حامد رمضانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد، گفت: مغازه‌های شهرک صنفی کاوه به نمایشگاه‌دارانی که دارای پروانه کسب هستند، واگذار شده و مابقیه نیز در صورت عدم تمکین پلمب خواهند شد.

وی تایید کرد: هیچ نمایشگاه خودرویی به عناوین مختلف حق فعالیت را در این خیابان‌ها را به علت وضعیت ترافیکی و گلایه‌های شهروندان ندارند و در صورت مشاهده طبق قانون برخورد خواهد شد.

رمضانی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری این بنگاه‌ها اواخر پارسال به دلایل مختلف نیمه تمام ماند، ادامه داد: امسال اتمام حجت برای جمع‌آوری و انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنفی کاوه داده شده و هیچ بهانه‌ای در این رابطه قابل قبول نیست.

انتقال صنوف آلاینده از جمله نمایشگاه‌های خودرو به مکان مشخص از طرفی به وضعیت ترافیکی شهر کمک می‌کند و همچنین خرید و فروش خودرو را نیز برای خریداران و فروشندگان راحت‌تر خواهد کرد.

نظر شما