شناسهٔ خبر: 66463022 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد

فعالیت سامانه بارشی همراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید باعث تعویق صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز شهرستان سرپل‌ذهاب و جابجایی زمان برگزاری این مراسم شد.

صاحب‌خبر -

جواد کاکایی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی و هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد و بارش سنگین باران در اواخر هفته جاری، گفت : مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز که قرار بود در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شود که به روز‌های چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری موکول شد.

جواد کاکایی افزود: مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات در سالروز این عملیات، هرساله آغازی برای اردو‌های راهیان نور در سراسر کشور است که با حضور بسیجیان و شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال هم با همکاری و پشتیبانی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های همجوار به عنوان معین سرپل ذهاب، مقدمه‌های لازم شامل اسکان، پذیرایی، برنامه‌های فرهنگی و حضور سخنرانان کشوری و لشکری برای برگزاری مراسمی در خور شان شهدای بازی دراز و با حضور مهمانانی از سراسر کشور فراهم شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از ۴۰ هزار نفر در این برنامه باشکوه حضور داشته باشند و در این رابطه کمیته‌های ۶ گانه برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و آماده برگزاری این همایش با حضور مهمانانی از سراسر کشور هستند .

نظر شما