شناسهٔ خبر: 66459379 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۱۳۱ واحد صنفی در این شهر از ابتدای امسال تاکنون پس از قانون شکنی‌های متعدد پلمب شدند. ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند

صاحب‌خبر -

 به گزارش تابناک، محسن صیادی روز پنجشنبه افزود: پلمب این واحد‌ها در گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، پس از دریافت تذکرات وافر و با وجود تعهد اخذ شده مبنی بر عدم تکرار تخلف انجام گرفت.

وی بیان کرد: واحد‌های مزبور به تخلفات خود که پرتکرارترین آن‌ها کم فروشی، گران فروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه بوده، ادامه دادند که با هدف بازدارندگی از تکرار تخلف تعطیل شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اشاره به پلمب ۲ واحد آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد در چند روز اخیر بیان کرد: این واحد‌ها در گشت مشترک اصناف مشهد با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: عمده تخلفات این واحد‌ها گرانفروشی، عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بود که آن‌ها را به پلمب کشاند.

صیادی گفت: از ابتدای امسال تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای صنف آرایشگاه‌های زنانه مشهد تشکیل و منجر به پلمب هفت واحد شده است.

۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۶ اتحادیه در مشهد فعالیت می‌کنند.

نظر شما