شناسهٔ خبر: 66459074 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

«فلسطین، نسل‌کشی و مقاومت» رونمایی شد

کتاب «فلسطین، نسل‌کشی و مقاومت» تألیف ویکتور دِ کوررِآ مشاور گوستابو پترو، رئیس‌جمهور کلمبیا در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بوگوتا رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کلمبیا، ویکتور دِ کوررِآ در روز جهانی کارگر و همزمان با اعلام قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی توسط رئیس‌جمهور این کشور، از کتاب «فلسطین، نسل کشی و مقاومت» در نمایشگاه بین المللی کتاب بوگوتا رونمایی کرد.

وی در مراسم رونمایی از این کتاب که با حضور سفیر فلسطین در کلمبیا برگزار شد با اشاره به نسل‌کشی بی‌سابقه فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها افزود: متأسفانه به دلیل این که صهیونیست‌ها رسانه قدرتمندی دارند به تمام دنیا القاء می‌کنند که عرب‌ها، مسلمانان و فلسطینی‌ها تروریست هستند.

ویکتور دِ کوررِآ پزشک و پژوهشگر مسئله فلسطین است و این کتاب سومین کتاب وی با موضوع فلسطین است که به زبان اسپانیایی و به همت انتشارات بین‌المللی فانوس دریایی منتشر شده است.

یادآوری می‌شود؛ سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بوگوتا از ۲۹ فروردین ماه به مدت دو هفته در حال برگزاری است.

در غرفه جمهوری اسلامی ایران کتاب‌های منتشره در کشور به زبان اسپانیایی به‌ویژه در بخش‌های کودک و نوجوان و داستان‌های اسلامی و قرآنی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

فعالیت‌های فرهنگی مختلف دیگری در این غرفه از جمله خطاطی نستعلیق به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

همچنین در این رویداد فرهنگی از کتاب سلول شماره ۱۴ (خاطرات مبارزاتی رهبر معظم انقلاب به زبان اسپانیولی) نیز با حضور مقامات کلمبیایی رونمایی شد.

نمایشگاه کتاب بوگوتا قدیمی‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی این کشور و دومین نمایشگاه بزرگ کتاب منطقه آمریکای لاتین به شمار می‌رود که از ۳۵ سال قبل به‌صورت مستمر در حال برگزاری است؛ در سال جاری علاوه بر ناشران داخلی، شرکت‌کنندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، فرانسه، اسپانیا، فلسطین، اکوادور، برزیل و آرژانتین حضور دارند.

انتهای پیام

نظر شما