شناسهٔ خبر: 66450320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز روند کاهشی دما در زنجان

کارشناس هواشناسی استان گفت: دمای هوا در استان زنجان با افزایش پوشش ابر‌ها کاهشی شد.

صاحب‌خبر -

آغاز روند کاهشی دما در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با عنوان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا قسمتی ابری است، گفت: دمای هوا در استان به طور نسبی و تدریجی کاهش می‌یابد و تا اوایل هفته آینده شرایط ناپایدار جوی در زنجان برقرار است.

وی افزود: طی این مدت بارش پراکنده باران و رعد و برق را در نواحی مختلف شاهد خواهیم بود و برای روز جمعه بارش‌های گسترده تری پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی استان با اظهار اینکه وزش باد نسبتا شدید نیز در ساعاتی از بعدازظهر‌ها انتظار می‌رود، ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی مستقر در استان با شدت کمتر در روز شنبه هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد برای استان، گفت: این هشدار از ظهر امروز تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده معتبر است.

سلطانی گفت: به دلیل پیش بینی بارش‌های رگباری، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد که به شهروندان توصیه می‌شود در این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم آنها و صعود به ارتفاعات به دلیل احتمال وقوع رعد و برق اجتناب کنند.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد اعلان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

نظر شما