شناسهٔ خبر: 66449156 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

امیری: تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم/ سبک بازی سپاهان، مسابقه امشب را کسل‌کننده کرد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که با توجه به فاصله ۵هفته تا پایان لیگ و فاصله یک امتیازی با استقلال صدرنشین، آنها تا روز آخر برای قهرمانی خواهند جنگید.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایرنا، وحید امیری، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی این تیم برابر سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بعد از اتفاقات هفته گذشته، همه بچه‌ها یکدل شده بودند که سه امتیاز این مسابقه را بگیرند اما تیم حریف آمده بود که یک بازی فشرده را انجام بدهد و با بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس من تو من کرده بودند و این شرایط را سخت کرده بود.

وی با اشاره به حضور پررنگ تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: امروز واقعا هواداران سنگ تمام گذاشتند و جا دارد دست آنها را ببوسم و تشکر کنم. به هواداران قول می‌دهم که تا روز آخر تمام تلاشمان را می‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم و هنوز هیچ چیزی تمام نشده است و ۱۵ امتیاز باقی مانده است. فاصله یک امتیازی چیزی نیست که به خاطر آن از هدفی که مدت‌ها برای آن زحمت کشیده‌ایم، دست بکشیم.

امیری درباره بازی هفته آینده با نساجی که برای هر دو تیم امتیازهای آن حیاتی است، هم تصریح کرد: نساجی یک تیم قابل احترام است که همیشه تمام تلاشش را تا پایان دقیقه ۹۰ کرده است. این بازی هم برای ما و هم این تیم جدال مرگ و زندگی است. مطمئن باشید که فوتبال زیبایی هر دو تیم به نمایش خواهند گذاشت و امیدوارم تیمی که لیاقت قهرمانی داشته باشد، قهرمان شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی، یادآور شد: اتفاق میمون و مبارکی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود. امیدوارم از دست اتفاقاتی که در سال‌های اخیر با آن دست و پنجه نرم می‌کردیم آزاد شویم و اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم و در عرصه بین‌المللی رقابت کنیم.

وی درباره بازگشت دوباره علیرضا بیرانوند به درون دروازه هم گفت: ابتدا از زحمات امیررضا رفیعی تشکر می‌کنم، او دربازی با آلومینیوم در جام حذفی در گل‌های خورده مقصر نبود و ما بازیکنان مقصر بودیم. علیرضا بیرانوند هم احتیاج به تعریف و تمجید ندارد.

امیری در پاسخ به این سوال که چرا با وجود انتظار بالایی که از دو تیم می‌رفت، بازی امشب کسل‌کننده از آب درآمد، اذعان کرد: احساس می‌کنم حساسیت بیش از اندازه و نوع تاکتیکی که سپاهان بازی می‌کرد، بازی را سرد و کسل‌کننده کرده بود.

هافبک پرسپولیس درباره بازی با آلومینیوم و حذف تیم در ضربات پنالتی با ضربه‌ای که او از دست داد، اظهار داشت: همه بازیکنان ناراحت بودند، یک بازی خاصی بود. این بازی درس بزرگی برای ما بود. در پنالتی‌ها باختیم و شاید بد پنالتی زدیم. در طول بازی آلومینیوم خوب بازی کرد و امیدواریم از درسی که از این بازی گرفتیم در آینده استفاده کنیم.

نظر شما