شناسهٔ خبر: 66686180 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دلداری ساوت‌گیت به هری‌کین: عیب ندارد جام نبردی!

گرت ساوتگیت،‌ سرمربی تیم ملی انگلیس، اعلام کرد که هری کین از عدم دستیابی به جام در بایرن مونیخ، ناراحت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت در مصاحبه‌ای با اکیپ تایید کرد که هری کین از عدم دستیابی به جام قهرمانی با بایرن مونیخ ناراحت است.

انتظارات زیادی از کین پس از انتقال او از تاتنهام به بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023، وجود داشت.

کاپیتان انگلیس در دوران حرفه‌ای خود برای باشگاه و کشورش گل‌های زیادی به ثمر  رسانده اما این فصل مانند زمان حضورش در تاتنهام نتوانست قهرمانی در لیگ را تجربه کند. انتظار می‌رفت که انتقال کین به بایرن مونیخ، پرافتخارترین باشگاه آلمان، بهترین راه حال برای کسب یک جام برای این مهاجم 30 ساله باشد.

2022362

سرمربی تیم ملی انگلیس در پاسخ به پرسش اکیپ درباره انگیزه کین پس از یک فصل بدون جام در بوندس‌لیگا در آستانه یورو 2024 گفت: "من فکر نمی‌کنم که او نیازی به انگیزه بیشتر از آنچه که هست، داشته باشد. مشخص است که هری ناراحت شده، اما این تجربه بسیار مثبت بوده است.

امروز او در یک باشگاه بزرگ بازی می‌کند که در آن باید هر هفته برنده شوید، و وقتی اینطور نیست، این یک اتفاق تلخ خواهد بود. شما باید به این انتظارات عادت کنید چون آن‌ها همان انتظاراتی هستند که ما در انگلیس با آن‌ها روبرو هستیم."

با وجود گل‌های زیادی که به ثمر رسانده، کین هنوز نتوانسته کشورش را به عنوان کاپیتان به یک جام برساند. با نزدیک شدن به یورو 2024 در آلمان، مهاجم سابق تاتنهام امیدوار است به انتظار طولانی کشورش برای کسب یک جام معتبر پایان بدهد.

نظر شما