شناسهٔ خبر: 66448752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد

کارگران هم در دفاع مقدس شرکت کردند و هم به عنوان پشتیبان جبهه حق علیه باطل کارهای بزرگی انجام دادند که برگ زرینی در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،سرهنگ مهرداد ابراهیم پور در آیین تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه شهرستان نوشهر که به مناسبت روز کارگر در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نقش کارگران در پیدایش انقلاب اسلامی و پیروزی آن بعنوان تنها انقلابی بود که همه اقشار از جمله کارگران در آن نقش آفرینی کردند ، بی بدیل است.

وی با اشاره به حضور غیرتمندانه کارگران بعد از پیروزی انقلاب و بخصوص در هشت سال دفاع مقدس ،افزود: کارگران هم در دفاع مقدس شرکت کردند و هم به عنوان پشتیبان جبهه حق علیه باطل کارهای بزرگی انجام دادند که برگ زرینی در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی است.

ابراهیم پور با تأکید بر ادامه نقش آفرینی جامعه کارگری در حال حاضر ، یادآور شد: الان در جنگ اقتصادی هستیم و این جنگ به یک جنگ ترکیبی تبدیل شده است و دشمنان سر مسائل اقتصادی با ما سر جنگ دارند که در این جنگ اقتصادی نقش تک تک کارگران به عنوان افسران و فرماندهان جهاد اقتصادی نقش مهمی است.

خانم عمویی رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی نوشهر نیز در این نشست ضمن بیان اینکه : طی سال گذشته با برگزاری مستمر کارگروه اشتغال و با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان ۲ هزار و ۶۱۱ نفر اشتغال در سامانه رصد با درصد تحقق ۱۳۹ درصد ثبت شد ، عنوان کرد : در راستای تحقق شعار امسال جهت جهش تولید با مشارکت کارگران پرتلاش شهرستان گام‌های موثری برخواهیم داشت.

نظر شما