شناسهٔ خبر: 66796796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

دیدار با شهید آیت الله رییسی بدون هیچ تشریفات و تکبری انجام می شد

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: هر زمانی که ایشان را در نهاد ریاست جمهوری و یا در دیگر مکان ها ملاقات می کردیم دیدارها بدون هیچ تکبر و تشریفاتی انجام می شد.

صاحب‌خبر -

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن عرض تسلیت به مردم ایران بابت از دست دادن رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهانش، اظهار کرد: خداوند انسان‌هایی که در مسیر راه درست و صراط مستقیم حرکت می‌کنند و گام بر می‌دارند آنها را با مرگ طبیعی از بین نمی‌برد و ایشان در راه خدمت به مردم شهید شدند که بسیار برازنده شخصیتشان بود.

سنگدوینی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی در هر مسیری که زندگی می‌کردند دارای یک ویژگی برجسته ای بودند.

وی با اشاره به اینکه ایشان انسان بسیار اخلاق مدار بودند، افزود: آیت الله رئیسی با وجود اینکه جز عالی‌ترین مقام‌های کشور محسوب می‌شدند اما از اخلاق و رفتار حسنه‌ای برخوردار بودند که بسیار حائز اهمیت است.

کارهای جهادی شهید رئیسی گواه شعار با مردم و خدمت برای مردم است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: همان گونه که در دین مبین اسلام به داشتن اخلاق حسنه فراوان توصیه شده است شهید آیت الله رئیسی هم فراوان به این موضوع توجه داشته‌اند. هر زمانی که ایشان را در نهاد ریاست جمهوری و یا در دیگر مکان‌ها ملاقات می‌کردیم دیدارها بدون هیچ تکبر و تشریفاتی از سوی ایشان انجام می‌شد.

وی پاک دستی، مردم داری و مردم مداری را از ویژگی‌های شاخص شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی دانست و افزود: فردی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مسؤولیتی را بر عهده می‌گیرد باید همچون این شهید از ویژگی‌های شاخص برخوردار باشد.

سنگدوینی اظهار کرد: هر زمانی حادثه‌ای در شهرهای کشور جمهوری اسلامی ایران رخ می‌داد در اولین فرصت خود را به مقصد می‌رساند تا موضوعات را از نزدیک برسی و بعد پیگیری کند که این کار ایشان گواه شعار با مردم و خدمت برای مردم است.

وی با اشاره به دو سفر ایشان به استان گلستان، افزود: در سفر به استان گلستان آنچه که از یاد نمی‌رود همان موضوع مردم داری ایشان بود که بسیار مورد توجه بود. در این مدتی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده بودند تلاش داشت تا مشکلات مردم را بر طرف کند.

رئیس جمهور آینده باید همچون شهید جمهور کار جهادی و عملیاتی انجام دهد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: ولایت مداری یکی دیگر از شاخصه‌های مهم این شهید بود که در تمامی سخنان و برنامه‌های ایشان به وضوح دیده می‌شد.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی مخالف ناترازی بودجه بود، افزود: ایشان توجه ویژه ای به استان‌های محروم داشت.

سنگدوینی با اشاره به اینکه گلستان هم جز یکی از استان‌های محروم کشور است، اظهار کرد: در دو سفر ایشان به گلستان طرح و برنامه‌های بزرگی مصوب شد که برخی از طرح‌ها به بهره برداری رسیدند و برخی‌ها هم بعد از ۱۷ تا ۱۸ سال توقف در دستور کار قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی در سفر به استان‌ها تصمیماتی گرفتند و به مردم قول‌هایی دادند، گفت: هر رئیس جمهوری که به جای ایشان وارد عرصه می‌شوند باید این طرح‌ها را اجرایی و به بهره برداری برساند چرا که این طرح‌ها و برنامه‌ها نه به عنوان دولت رئیسی بلکه به عنوان دولت نظام جمهوری اسلامی ایران مصوب شد و باید اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید همچون شهید آیت الله رئیسی کار جهادی و عملیاتی انجام دهد و برای مردم دغدغه داشته باشد چراکه مردمی بودن یکی از شاخصه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نظر شما