شناسهٔ خبر: 66446161 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

«جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه ملی پارس آرا اعطا می‌شود

دبیر اجرایی مسابقه ملی «پارس آرا» گفت: جایزه روزبه به منتخبان سومین مرحله مسابقه ملی پارس آرا تعلق می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هادی میرطاهری دبیر اجرایی مسابقه ملی «پارس آرا» گفت: رویداد فرهنگی مسابقه پارس آرا با هدف ارائه طرح‌های شخصیت‌ها و ایده‌های برتر در بخش مانوین نمایشگاه اینوتکس، ۱۹ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

میرطاهری افزود: با توجه به اینکه مسابقه ملی پارس آرا به مرحله سوم خودش رسیده است، در راستای تحقق شعار سال، جهش تولید با مشارکت مردم به گونه‌ای طرح ریزی شد که از یک سو طراحان شخصیت، خالقان کاراکتر بتوانند طرح خودشان را برای کسب و کار‌های حوزه بازارپردازی ارائه بدهند به نوعی که با همرسانی هر صاحب شخصیت با این کسب و کار‌های فرهنگ بنیان بتوانیم یک شریک تجاری برای هر طرح شخصیت با هدف توسعه زنجیره‌ای از محصولات حول محور هر شخصیت اتفاق بیفتد.

وی همچنین گفت: مرحله سوم پارس آرا در قالب یک نشست تخصصی ارائه می‌شود که در بستر بخش مانوین نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود و در این جلسه صاحبان طرح‌های شخصیت در مورد ظرفیت‌های شخصیت از حیث اقتصادی، فرهنگی بر روی سبک زندگی فرزندان نسل آینده تولید و خلق شده است، ارائه خودشان را به این کسب و کار‌ها انجام خواهند داد و از بین این طرح‌ها طرحی که ظرفیت بیشتری دارد انتخاب می‌شود و در پایان‌ای نشست در صورتیکه طرح شخصیت انتخاب شود وارد مرحله بعدی می‌شود.

دبیر اجرایی مسابقه ملی «پارس آرا» افزود: مرحله بعد پویش رسانه‌ای این شخصیت هاست که شبکه پویا در این زمینه به معرفی این شخصیت‌ها می‌پردازد و در مرحله نهایی برای هر شخصیت در نمایشگاه پایانی غرفه‌ای برپا می‌شود و به فعالان و تولدیکنندگان فرهنگی و ذینفعان اقتصادی فرهنگ وهنر معرفی می‌شوند.

میرطاهری این را هم گفت که در اختتامیه نمایشگاه پایانی که بدین منظور برگزار می‌شود، «جایزه روزبه» به برترین طرح شخصیت سال که با رای مخاطب عمومی، ذینفعان اقتصادی فرهنگ و هنر و فعالان صنایع فرهنگی انتخاب شده است، اعطا می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_11065895"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4221974/11065895?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما