شناسهٔ خبر: 66444817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون رئیس جمهور: حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت

ساری - ایرنا - معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با همکاری دولت و مجلس حمایت‌های درمانی برای خانواده شهدا و جانبازان نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در سفر شهرستانی به مازندران در گلزار شهدای بابل بیان داشت: دولت و مجلس برای حمایت از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران مصمم هستند.

وی اظهار داشت: در سال جاری تلاش شد که دغدغه درمان خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان کاهش یابد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در سال جدید در بخش درمان و پرداخت معیشت والدین و خانواده‌های شهدا و جانبازان افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم؛ خاطرنشان کرد: دولت و مجلس مصمم هستند در سال جاری خدمات بهتری به خانواده‌های شهدا و جانبازان ارائه کنند.

حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت

وی تصریح کرد: اردیبهشت ماه سالروز شهادت دلیرمردان مازندران در خان طومان است که این دلاور مردان برای حفظ حرم اهل بیت(ع) رشادتهای زیادی از خود نشان داده اند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای والای مقام این شهر ادای احترام کرد.

حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت

قاضی زاده هاشمی در بدو ورود به شهرستان بابل در گلزار شهدای آرامگاه معتمدی بابل حضور یافت و با تقدیم شاخه گل و قرائت فاتحه مقام شامخ شهدا را گرامی داشت.

شرکت در مراسم تجلیل از معلمان ایثارگر در سالن مخابرات مرکز مازندران در بابل از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور در این شهرستان شهید پرور است.

نظر شما