شناسهٔ خبر: 66687051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ادامه ثبت نام در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: مدیران شرکتهای تعاونی استان تا 16 خرداد سال جاری فرصت دارند در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر آذربایجان شرقی ثبت نام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حسین فتحی اظهار کرد: فرایند به روز رسانی مدارک و بارگذاری اطلاعات لازم در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور جهت شرکت در نوزدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر فراهم شده است و تعاون‌گران استان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوط به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir نسبت به شرکت در این جشنواره نسبت به بروز رسانی مدارک و مستندات در سامانه و همچنین در مهلت باقیمانده ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

وی تاکید کرد: این جشنواره به منظور ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و شناسایی تعاونی‌های موفق در سطوح استانی و ملی ، معرفی الگوهای برتر و تشویق تعاونی‌ها به تلاش برای بهبود و ارتقای حوزه‌ها و گرایش‌های مختلف کسب و کار، در شهریور ماه سال جاری در استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌ شود.

فتحی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم ، تصریح کرد: توجه ویژه به بخش تعاون و مشارکت مردم در فعالیت های تولیدی ، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف، ارتقاء جایگاه و معرفی توانمندی های این بخش، ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین تعاونگران و انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی از جمله اهداف این جشنواره است.

وی در پایان گفت: تعاونگران استان آذربایجان شرقی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی در شهرستانها مراجعه کنند.

نظر شما