شناسهٔ خبر: 66444799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز ساخت مسکن ملی ۳۸ هزار متقاضی در استان

عملیات احداث بیش از ۳۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان آغاز شده است .

صاحب‌خبر -

اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۳۸ هزار متقاضی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: در این استان بیش از ۴۶۱ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۸۰۰ متقاضی حائز شرایط شناخته شدند.
علیرضا قاری‌قرآن افزود: از این تعداد متقاضی واجد شرایط، تا کنون بیش از ۱۳۱ هزار متقاضی تایید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) شناخته شده اند، که ۵۰ هزار و ۸۰۰ نفر افتتاح حساب شده و تا کنون به بیش از ۳۸ هزار نفر از متقاضیان طرح اختصاص یافته است.
وی گفت: از مجموع متقاضیان حائز شرایط در استان، بیش از ۶۷ هزار و ۶۰۰ نفر حائز شرایط شهر‌های جدید استان اصفهان هستند و بیش از ۹۱ هزار و ۱۰۰ نفر نیز متقاضیان حائز شرایط در شهر‌های بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بوده اند.
قاری قرآن با بیان اینکه در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن در شهر‌های استان اصفهان تا کنون بیش از پنج هزار و ۳۰۰ طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده است، افزود: هم اکنون قرارداد با سازنده برای بیش از ۴۵ هزار و ۳۰۰ واحد منعقد و از این تعداد ۱۹ هزار و ۹۰۰ واحد قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌های عامل تنظیم شده است.
وی ادامه داد: با پیگیری‌های به عمل آمده تا کنون پروانه ساختمانی ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اخذ شده است.

نظر شما