شناسهٔ خبر: 66603489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص زمین به ۵۳۰ متقاضی طرح ملی مسکن تیران و کرون

به بیش از ۵۳۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن تیران و کرون زمین اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

اختصاص زمین به ۵۳۰ متقاضی طرح ملی مسکن تیران و کرونبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: در مجموع برای سه شهر تیران، رضوانشهر و عسگران، بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به منظور بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند.
سعید کاشفی ادامه داد: از این تعداد متقاضی بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند.
وی ۵۳۰ نفر از متقاضیان را حائز شرایط اختصاص زمین دانست وگفت: هم اکنون زمین برای ساخت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی تأمین شده است.
کاشفی در خصوص اراضی الحاق شده به محدوده شهری این شهرستان به منظور اجرای طرح‌های حمایتی مسکن افزود: در شهر تیران در مجموع ۵۴ هکتار و رضوانشهر ۱۶ هکتار به محدوده شهری الحاق شده و همچنین برای شهر عسگران نیز ۶.۵ هکتار در دستور کار کارگروه قرار گرفته است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه اقدامات موثری در راستای تامین مسکن اقشار مختلف این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: از جمله این اقدامات در حوزه مسکن می‌توان به تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تامین زمین برای متقاضیان دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال، مسکن محرومان و خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول اشاره کرد.
شهرستان تیران و کرون در ۵۰ کیلومتری مرکز استان اصفهان واقع شده و با ۳ شهر تیران، رضوانشهر و عسگران و حدود ۶۰ روستا، دارای ۷۱ هزار نفر (بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵) جمعیت است.

نظر شما