شناسهٔ خبر: 66442634 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بازدید اسبقیان از فدراسیون شطرنج

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای از فدراسیون شطرنج بازدید کرد. معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای از فدراسیون شطرنج بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه داوود آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون شطرنج بازدید و با مسئولان این فدراسیون به گفتگو پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این بازدید معاون توسعه‌ی وررش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با شادی پریدر رئیس فدراسیون شطرنج در جریان فعالیت‌های فدراسیون در ابعاد مختلف قرار گرفت و از نزدیک نظاره گر مسابقات جشنواره رده‌های سنی، اقدامات عمرانی و بازسازی‌های صورت گرفته در سوییت‌های جدید فدراسیون شد.

سید محمد شروین اسبقیان از رشته‌ شطرنج به عنوان یکی از رشته‌ی موفق ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو نام برد و از روند فعالیت‌های صورت گرفته در دوران سرپرستی ابراز رضایت کرد و با بیان اینکه آرامش خوبی را در جامعه‌ی شطرنج شاهد هستیم ابراز امیدواری کرد که رشته‌ی شطرنج روند رو به رشدش را ادامه دهد.

در این بازدید شادی پریدر سرپرست فدراسیون از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان در راستای حمایت از این رشته به نیکی نام برد و یکی از مهم‌ترین اهداف خود در دوران سرپرستی را ایجاد همدلی و آرامش در این رشته عنوان کرد.



گفتنی است؛ در پایان این بازدید، کاپیتان تیم ملی امید آقایان که به تازگی به همراه تیمش نایب قهرمان مسابقات شهر‌های آسیا خانتی مانسیسک روسیه شده است با معاون وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد و سید شروین اسبقیان در گفت‌گویی صمیمانه با او از افتخاری که برای ورزش کشور بدیت آورده است، تقدیر کرد و کسب نایب قهرمانی مسابقات شهر‌های آسیا پس از سال‌های طولانی را تبریک گفت.

 
 انتهای پیام/ 

نظر شما