شناسهٔ خبر: 66442486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اراک عنوان کرد؛

اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک

اراک- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک گفت: اجرای طرح محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان عین القضاتی ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به شعار شورای ششم در حوزه فرهنگی و اجتماعی مبنی بر توسعه نشاط و شادابی و گردشگری با تاکید بر هویت شهری اظهار کرد: ساخت پارک‌های تخصصی و ورزشی یکی از رویکردهای اصلی شورای ششم بوده که در این راستا نخستین پارک شطرنج با بیش از ۲۷ میز شطرنج تخصصی آماده بهره برداری است.

وی همچنین ادامه داد: در همین راستا نخستین پارک تخصصی تریال ویژه دوچرخه سواری و اولین زمین تخصصی ساحلی ویژه فوتبال و والیبال، مقابل ورزشگاه شهدای پنج مرداد افتتاح شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه توجه ویژه به ایجاد پارک‌های تخصصی همچنان در دستور کار است، افزود: اولین زورخانه در اراک با استانداردهای ملی در اراک ایجاد شده است.

وی با اشاره به طراحی پروژه نورالشهدا با ۱۶۰ هکتار به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های گردشگری و تفریحی و ورزشی سطح کشور افزود: بیش از ۱۲ هکتار کاربری این منطقه به مراکز خدماتی و تفریحی تعلق می‌گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی اراک گفت: در راستای توجه به مناطق کم برخوردار تأسیس زمین‌های چمن مصنوعی در دستور کار قرار گرفته است که امسال در کوی سجادیه، کوی ابوالفضل، شهرک اندیشه و کوی هجرت ایجاد می‌شود.

عین القضاتی بیان کرد: تأسیس سالن‌های چند منظوره فرهنگی اجتماعی با ۱۵۰۰ مترمربع در حال بهره برداری و احداث است.

وی با اشاره به اینکه هویت محله‌ای مدنظر قرار دارد، افزود: طرح محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله دستور کار قرار گرفته است که شورای محلات در این محله‌ها افتتاح می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما