شناسهٔ خبر: 66685245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیانی: فقط مسائل فنی استقلال را دنبال می‌کنم

امیررضا گچچی

پیشکسوت استقلال گفت: من بعد از ۱۷ سال که در استقلال بودم فقط مسائل فنی این تیم را دنبال می‌کنم.

صاحب‌خبر -

شاهین بیانی در جریان دیدار دوستانه برگزار شده به یاد مرحوم رضا حسن‌زاده در جنه خبرنکاران اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که همراه تیم پیشکسوتان استقلال در این سفر همراه شدم و با زحمات رسول خطیبی که از بزرگان این خطه است به یاد حسن‌زاده دیداری برگزار شد و همراه با تیم استقلال در این دیدار شرکت کردم، با مراسمی که در مزار شهدا برگزار شد یادی از یک پیشکسوت فوتبال تبریز کردیم و امیدوارم که روح او در آرامش باشد.

بیانی درباره شرایط لیگ و صدرنشینی استقلال گفت: چیزی که مشخص است نتایج در دست استقلال خواهد بود و پرسپولیس منتظر لغزش استقلال است ولی امیدوارم که این هفته استقلال در سخت‌ترین بازی پیروز شود و همه چیز در دست خود استقلالی‌ها بماند.

او ادامه داد: بازگشت سیلوا اتفاق خوبی بود، مشکل استقلال قلب دفاع بود که با بازگشت این بازیکن نکونام می‌تواند مشکل را حل بکند، امیدوارم هواداران با قهرمانی خوشحال شوند، هواداران استقلال نیاز به این قهرمانی دارند و دیدید که استادیوم را پر کرده بود.

بیانی نسبت به انتقاداتی که از سبک بازی استقلال می‌شود گفت: بعد از سال‌ها که بگذرد نمی‌گویند چطور قهرمان شدیم و فقط قهرمانی در یاد می‌ماند، زمان فرهاد مجیدی هم استقلال سخت گل می‌خورد و حتی بدون باخت بود در لیگ و الان هم می‌گویند تیم مجیدی قهرمان شد، امیدوارم این اتفاق برای نکونام هم رقم بخورد.

او با تمجید از عملکرد نکونام گفت: این تیم در ابتدای فصل ریزش بازیکن داشت و بازیکنانی که نکونام می‌خواست را نگرفتند، یک بازیکن ملی‌پوش در ترکیب استقلال حضور ندارد و نکونام و شاگردانش کار بزرگی انجام داده‌اند.

پیشکسوت استقلال درباره دیدارهای یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: بعد از حذف استقلال دیگر بازی‌ها را دنبال نمی‌کنم و برایم اهمیتی ندارد، من بعد از ۱۷ سال که در استقلال بودم فقط مسائل فنی این تیم را دنبال می‌کنم. امیدوارم استقلال قهرمان لیگ شود و پس از آن برای قهرمانی در آسیا آماده شود. بعد از استقلال که قهرمان آسیا شد هیچ تیمی نتوانست این کار را انجام دهد و امیدوارم که استقلال این اتفاق را تکرار کند.

او درباره شرایط فنی پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و قطعا بازی آینده را هم با موفقیت برگزار می‌کند، اما اختیار قهرمانی در دست استقلال است.

به گزارش ایسنا، بیانی با حمایت از پیشکسوتان استقلال گفت: امیدوارم که پیشکسوتان که رکن اصلی هستند توسط باشگاه حمایت شوند و بتوانند کارهای بزرگی انجام دهند، صخبت شده که قرار است ۵% از سهامی که وارد بورس می‌شود به پیشکسوتان تیم تعلق بگیرد و امیدوارم کسانی که مستحق آن هستند از این مزایا بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

نظر شما