شناسهٔ خبر: 66441967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قزوین: سیاست گذاری پرورشی گام مهم دولت در نظام آموزشی است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: سیاست گذاری پرورشی در مدارس از مهم ترین اقدامات دولت در زمینه بهبود کمی و کیفی نظام آموزشی است که می‌تواند آینده درخشانی را پیش روی فرزندان فراهم سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه به مناسبت فرارسیدن روز معلم در جمع معلمان مدرسه دخترانه شاهد فضیلت اظهار کرد: رتبه بندی فرهنگیان و توجه به سیاست گذاری پرورشی از مهم ترین کارهای دولت سیزدهم در حوزه نظام آموزشی به شمار می‌رود

وی با بیان اینکه روز معلم یکی از روزهای ویژه و خاطره انگیز برای تمامی مردم ایران است، تصریح کرد: در این روز تمامی اقشار جامعه نسبت به جامعه فرهنگیان و معلمان توجه و احترام ویژه‌ای قائل هستند.

استاندار قزوین: سیاست گذاری پرورشی گام مهم دولت در نظام آموزشی است

اعلایی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از ابتدای شروع به کار به دنبال بهبود کمی و کیفی آموزش و پرورش است، ادامه داد: توجه به مقوله آموزش و پرورش و ارتقا کیفی و کمی آن از جمله تامین زیرساخت های آموزشی و تامین نیازهای فرهنگیان همواره مورد توجه قرار داشته و این دولت نسبت به ارتقا فضای پرورشی مصمم است.

استاندار قزوین اضافه کرد: معلمان توجه به اخلاق، پرورش، شادی و نشاط را در موضوعات خود مورد توجه قرار دهند و در این مسیر از ابتکارات جدید استفاده کنند، چرا که جامعه امروز ویژگی های خاصی دارد و باید بتوان با توجه به این خصوصیت ها موضوعات را پیش برد.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: تمرکز بر بحث آموزش با نادیده گرفتن موضوعات پرورشی انسان هایی تک بعدی تحویل جامعه می دهد که به همین دلیل باید بتوان فرزندان را در ابعاد مختلف رشد داد.

نظر شما