شناسهٔ خبر: 66441967 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قزوین: سیاست گذاری پرورشی گام مهم دولت در نظام آموزشی است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: سیاست گذاری پرورشی در مدارس از مهم ترین اقدامات دولت در زمینه بهبود کمی و کیفی نظام آموزشی است که می‌تواند آینده درخشانی را پیش روی فرزندان فراهم سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه به مناسبت فرارسیدن روز معلم در جمع معلمان مدرسه دخترانه شاهد فضیلت اظهار کرد: رتبه بندی فرهنگیان و توجه به سیاست گذاری پرورشی از مهم ترین کارهای دولت سیزدهم در حوزه نظام آموزشی به شمار می‌رود

وی با بیان اینکه روز معلم یکی از روزهای ویژه و خاطره انگیز برای تمامی مردم ایران است، تصریح کرد: در این روز تمامی اقشار جامعه نسبت به جامعه فرهنگیان و معلمان توجه و احترام ویژه‌ای قائل هستند.

استاندار قزوین: سیاست گذاری پرورشی گام مهم دولت در نظام آموزشی است

اعلایی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از ابتدای شروع به کار به دنبال بهبود کمی و کیفی آموزش و پرورش است، ادامه داد: توجه به مقوله آموزش و پرورش و ارتقا کیفی و کمی آن از جمله تامین زیرساخت های آموزشی و تامین نیازهای فرهنگیان همواره مورد توجه قرار داشته و این دولت نسبت به ارتقا فضای پرورشی مصمم است.

استاندار قزوین اضافه کرد: معلمان توجه به اخلاق، پرورش، شادی و نشاط را در موضوعات خود مورد توجه قرار دهند و در این مسیر از ابتکارات جدید استفاده کنند، چرا که جامعه امروز ویژگی های خاصی دارد و باید بتوان با توجه به این خصوصیت ها موضوعات را پیش برد.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: تمرکز بر بحث آموزش با نادیده گرفتن موضوعات پرورشی انسان هایی تک بعدی تحویل جامعه می دهد که به همین دلیل باید بتوان فرزندان را در ابعاد مختلف رشد داد.