شناسهٔ خبر: 66441649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرعامل آبفا: دستاوردهای آبفا نتیجه تلاش کارگران است

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از کارگران شاغل در بخش های مختلف این شرکت تجلیل به عمل آمد. در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از کارگران شاغل در بخش های مختلف این شرکت تجلیل به عمل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، این مراسم به مناسب روز کارگر در محل شرکت آب و فاضلاب برگزار و با اهدای لوح و هدایایی از تلاش کارگران شاغل در آبفای هرمزگان تجلیل شد. 

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه باید به تلاش کارگران ادای احترام کرد، افزود: کارگران بویژه در بخش آب و فاضلاب به دلیل مسئولیتی که در تامین حیاتی ترین نیاز بشر بر عهده دارند، کار آنها ارزش دوچندان دارد و باید سپاسگزار زحمات تاثیرگذار آنها باشیم.

وی ارزش کار کارگران را بی نهایت برشمرد و گفت: تلاش های کارگران در ماموریت های مختلف آبفای هرمزگان ستودنی و قابل تحسین است و آنچه که دستاورد آبفای هرمزگان است، ناشی از تلاش کارگران در بخش های مختلف است که پشتکار آن ها باعث شده تا شاهد خدمات مستمر آب در جای جای هرمزگان باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان مسئولیت سنگین و فعالیت طاقت فرسای کارگران در شرایط آب و هوایی هرمزگان بویژه در فصل تابستان که اهمیت آب بیش از زمان های دیگر است را مورد اشاره قرار داد و گفت: ما نیز وظیفه داریم تا با فراهم کردن شرایط مطلوب کار و پرداخت به موقع مطالبات به این تلاش ها پاسخ دهیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم که با حضور معاونین و مدیران مناطق مرکز استان برگزار شد از تلاش کارگران این شرکت با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

نظر شما