شناسهٔ خبر: 66439144 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم و تجلیل از استادان برتر دانشگاه با حضور استادان و دانشجویان در سالن شهید ابومهدی المهندس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم جناب آقای دکتر قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ضمن خیر مقدم به بررسی ابعاد شخصیتی علامه بزرگ شهید مطهری پرداختند و در ادامه گزارش مختصری از فعالیت دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در یک سال اخیر ارائه کردند.
سپس میهمان ویژه مراسم جناب آقای دکتر سعدالله زارعی از کارشناسان خبره حوزه بین الملل و به ویژه غرب آسیا بیاناتی را پیرامون تحولات اخیر منطقه مطرح کردند.
در این همایش ، بسیج دانشجویی بیانیه‌ای در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همینطور دفاع جانانه دانشجویان دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی دفاع غزه آماده کردند که متن بیانیه توسط یکی از دانشجویان فعال بسیج دانشجویی قرائت شد.
در پایان ، رئیس دانشگاه از استادان برتر گروه‌های مختلف آموزشی تجلیل کرد.
همچنین دانشجویان طوماری در محکومیت جنایات و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان بصیر و بیدار آمریکا و همینطور همبستگی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه امضاء کردند.
اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند

نظر شما