شناسهٔ خبر: 66437717 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

۵ جراح بینی برتر شهر مشهد در سال ۱۴۰۳

همانطور که میدانید عمل جراحی بینی یکی از عمل های پرطرفدار در حوزه جراحی زیبایی می باشد که در صورت انتخاب نکردن یک جراح بینی مجرب ممکن است نیاز به جراحی های ترمیمی پیدا کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بهترین جراحان بینی شهر مشهد را بشناسید! این پنج جراح با تجربه و توانایی در جراحی بینی، آماده‌اند تا به شما در رسیدن به زیبایی مطلوب و اعتماد به نفس بیشتر کمک کنند. با آشنایی بیشتر با این پنج جراح بینی برجسته، بهترین چهره را با فرم بینی تان به دست آورید.

همانطور که میدانید عمل جراحی بینی یکی از عمل های پرطرفدار در حوزه جراحی زیبایی می باشد که در صورت انتخاب نکردن یک جراح بینی مجرب ممکن است نیاز به جراحی های ترمیمی پیدا کنید. بنابراین در انتخاب جراح بینی در شهر مشهد دقت داشته باشد در ادامه به معرفی 5 جراح بینی معروف و باتجربه در شهر مشهد می پردازیم.

توجه : جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جراحی زیبایی بینی بر روی لینک کلیک کنید ( https://dr-razmara.com/جراحی-بینی/ )

دکتر نرگس رزم آرا بهترین جراح بینی مشهد

دکتر نرگس رزم آرا، یک جراح پلاستیک و ترمیم صورت با تخصص فلوشیپ از دانشگاه تهران است. ایشان نفر اول آزمون دوره تکمیلی جراحی پلاستیک صورت دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۵ بوده و دارای بورد تخصصی جراحی گوش، حلق و بینی و سر و گردن می‌باشند. علاوه بر این، عضو آکادمی جراحان پلاستیک صورت اروپا (EAFPS) هستند و از سال 1385 با گذشت زمان تاکنون، بیش از ۳۰۰۰ جراحی بینی موفق را انجام داده‌اند. ایشان همچنین به عنوان استاد درمانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت دارند.

دکتر رزم آرا از زمان شروع فعالیت خود تاکنون توانسته اند رضایت تمام بیماران خود را کسب کنند و همین امر موجب آن شده که ایشان عنوان بهترین جراح بینی در مشهد را کسب کنند.

اطلاعات تماس دکتر رزم آرا

آدرس سایت دکتر رزم آرا : www.dr-razmara.com

دکتر محمدعلی زرین قلم

دکتر زرین قلم، یک متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن است. ایشان در زمینه جراحی زیبایی بینی و صورت نیز دارای فلوشیپ فوق تخصصی می‌باشند. پس از پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با کسب رتبه 102 در کنکور سراسری در سال 1375 به دوران تحصیلی خود آغاز کردند. ایشان با اتمام دوره پزشکی عمومی با رتبه ممتاز در آزمون پذیرش دستیاران تخصصی، به عنوان رتبه برتر کشوری در رشته گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انتخاب شدند. سپس، در دوره تخصصی خود با انجام جراحی‌های متعدد در زمینه زیبایی بینی و صورت، به پایان رسیدند و در آزمون بورد تخصصی نیز موفق به کسب رتبه 10 برتر شدند. ایشان پس از این مراحل به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سایر استان‌ها مشغول به تدریس و آموزش دستیاران پزشکی و تخصصی شدند.

دکتر نازنین ابدالی

دکتر نازنین ابدالی، یکی از برترین جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در شهر مشهد است. ایشان دارای مدرک دکترای عمومی و تخصص از دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌باشند و همچنین بورد تخصصی بین‌المللی و دوره تکمیلی آندوسکوپی سینوس در حوزه گوش و حلق و جراحی پلاستیک بینی را در کارنامه‌ی خود دارند. با بیش از ۱۱ سال سابقه و تجربه در زمینه جراحی بینی، ایشان از افراد ساکن در مشهد دعوت می‌کنند تا به دنبال راهی برای ارتقای زیبایی و راحتی بیشتر خود با اعتماد به خدمات حرفه‌ای دکتر ابدالی بگردند.

دکتر یگانه تیموری

دکتر یگانه تیموری، یکی از متخصصان برجسته در زمینه‌های گوش، حلق و بینی، جراحی سر و گردن، جراحی پلاستیک بینی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پلاستیک بینی و صورت، و جراحی آندوسکوپی سینوس است. با دارا بودن این تخصص‌ها، ایشان آماده است تا به مراجعین خود در بهبود و اصلاح ظاهر و سلامتی بینی و صورت کمک کنند.

دکتر کیانوش ناهید

دکتر کیانوش ناهید، متخصص و جراح گوش، حلق و بینی، از دانشگاه‌های مالزی و ایران فارغ‌التحصیل شده است. او بیشترین تخصص خود را در زمینه‌های رینوپلاستی (جراحی زیبایی/عملکردی بینی)، بلفاروپلاستی (جراحی پلک)، و پروتز چانه دارد. قبل از ورود به حوزه جراحی، سابقه‌ی طولانی اشتغال در مجسمه‌سازی و آموزش این هنر را دارد. این تجربه‌ها، او را به یکی از بهترین جراحان در ترکیب هنر و علم برای بهبود ظاهر و عملکرد بینی و پلک تبدیل کرده است.

نظر شما