شناسهٔ خبر: 66437086 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معضلات نظام تعلیم و تربیت احصا شود

احصای معضلات نظام تعلیم و تربیت، بسترسازی مشارکت فعالانه دغدغه‌مندان در حل چالش‌های این حوزه و سرمایه‌گذاری و حمایت از ایده‌های نوآورانه در حوزه تعلیم و تربیت می‌تواند زمینه‌ساز تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان،  ۱۲ اردیبهشت‌ماه، سالروز پاسداشت مقام معلم و فرصتی مغتنم است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری، مراتب سپاس خود را تقدیم همه معلمان، مربیان و تلاشگران عرصه تحول در نظام آموزش و پرورش نماییم.

بی‌تردید معلمان و مربیان اثرگذارترین و‌ عاملان محوری و مؤثر در پیشرفت و تعالی کشور به شمار می‌روند. گذار از چالش‌های پیش‌روی نظام تعلیم و تربیت و نیز تحقق اسناد بالادستی این حوزه من جمله، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تنها با همکاری، همیاری و همدلی معلمان در بطن مدرسه امکان پذیر است.

سال جدید از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) با عنوان راهبردی "جهش تولید با مشارکت‌ مردم" نامگذاری شد. در همین راستا پای کار آوردن اراده، ظرفیت‌ها و توانایی‌های مردمی در عرصه‌های مختلف بالاخص حضور آگاهانه، هوشمندانه و نقش‌آفرینی اثر بخش آنها در حوزه تعلیم و تربیت ضروری‌ می‌باشد.

احصاء معضلات نظام تعلیم و تربیت، بسترسازی مشارکت فعالانه دغدغه‌مندان در حل چالش‌های این حوزه و سرمایه‌گذاری و حمایت از ایده‌های نوآورانه و تولید محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های نو در حوزه تعلیم و تربیت می‌تواند زمینه‌ساز تحقق منویات معظم له در این حوزه باشد.

امید است در پرتو الطاف الهی و در ظلّ توجهات حضرت ولی‌ عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با استعانت از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همچون گذشته با همدلی، همفکری و روحیه جهادی در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تربیت نسل تمدن‌ساز در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی مثمر ثمر باشیم.

در پایان مراتب سپاس و قدردانی ویژه خودمان را بر شما جهادگران این عرصه در سازمان مدارس الگوی صالح در اقصی نقاط کشور تقدیم داشته و صحت و سلامت شما عزیزان و آینده‌سازان کشورمان را از درگاه الهی مسئلت ‌داریم.
علی خالقیان. سازمان مدارس الگوی صالح سمنان

برچسب‌ها:

نظر شما