شناسهٔ خبر: 66431836 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم

استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ پیام محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 پیکره هر جامعه در صورتی پویا و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جریانی خلاّق داشته باشد. جای بسی افتخار و سرافرازی است که ایرانیان از سپیده‌دم تاریخ تمدن، با خردورزی، اخلاق و ادب پرچمدار فرهنگ و گسترش آن در پهنه گیتی بوده‌اند. آثار شخصیتهای علمی و فکری این سرزمین که پس از گذشت قرنها، هنوز مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی جهان قرار دارد، نشانگر جایگاه بلند تعلیم و تعلّم در ایران اسلامى است. دوازدهم اردیبهشت‌ماه نیز به عنوان روز تجلیل از مقام والای معلمی است.

بدون تردید موفقیت نسل‌های کنونی و آینده ما، در گرو اهتمام خستگی‌ناپذیر آموزگارانی است که با ایثار و فداکاری در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم، زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را فراهم می‌آورند.

با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش ‌از پیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخارفراهم کنند.

دولت مردمی نیز با درک اهمیت آموزش و پرورش بر بهبود شاخص‌های آموزشی تربیتی در این استان اهتمام ویژه دارد و به طور قطع این مهم بدون همراهی معلمان فرهیخته و اندیشمند میسر نمی‌شود.

اینجانب توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت بویژه معلمان و فرهنگیان شایسته آذربایجان‌غربی در این مسیر دشوار و امیدبخش را، از خداوند بزرگ مسألت دارم.

 محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی

نظر شما