شناسهٔ خبر: 66428078 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

ادامه حمایت‌ها از خیزش دانشجویان در جهان

دانشجویان شریف  پای کار آزادی‌خواهان جهان

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: تجمع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شریف در همبستگی با دانشجویان امریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر دیروز برگزار شد. 
به گزارش خبرگزاری دانشجو، تحصن و اعتراض دانشگاهیان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های امریکا از این نسل‌کشی از دانشگاه‌های امریکا آغاز شد و این خیزش به دانشگاه‌های سراسر دنیا گسترش یافته و ادامه دارد. 
تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در امریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است. علاوه بر این، مردم برخی از کشور‌های جهان همچون اسپانیا، ژاپن، یونان و آلمان با گذشت ۲۰۵ روز از این جنایت‌ها، در حمایت از فلسطین دست به اعتراض زدند؛ اعتراضاتی که احتمال بازداشت و دستگیری نتانیاهو به‌عنوان جنایتکار جنگی از سوی سازمان ملل را تقویت کرد. 
ظهر دیروز نیز در ادامه این تجمعات اعتراضی در حمایت از خیزش دانشجویان جهان، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه شریف تجمع کردند وضمن حمایت از خیزش دانشجویان جهان و ادامه این اعتراضات، نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند. دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها کشورمان نیز در حمایت از این خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. دانشجویان دانشگاه شریف در این تجمع اعلام کردند که تا آخرین لحظه از آزادی‌خواهان جهان حمایت می‌کنند.

نظر شما